CRAAAZY!








Ja crazy var ordet. Tror fanimig aldrig att jag dansat så mycket, apdansen är förövrigt nya favoriten. Kvällen började på bryggan, vin och mina absoluta favorit flickor. Drog oss vidare till Birjer Jarl, inget problem med att komma in. Skönt det! Beställde in en flaska rosé och blev kalasiga. Snackade blaj och dansade som jag redan nämt. Någonstans mellan tolv och halv ett var min älskling med i spelet också. Mysigt mysigt mysigt. Halv två tog det stopp, Sebban och jag bestämde oss för att cykla hem till mig. (Kallt kan jag ju säga) Mackor och oboy, sen blev det sängen. Jag låg i stortsätt och lyssnade på fyllesnack, skrattade och fattade noll, du är ju söt du. Vaknade när Sebban steg upp 07.45, helt svettig, då jag somnade med mjukisar och tröja. Tur att man har en omtänksam pojkvän som orkar klä av en när man själv är död.

Kommentarer
Postat av: elin

mys mys mys ;D

2009-08-13 @ 21:36:14
URL: http://sooeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0