Dec. 16, 2009

Riktigt seg idag. Trodde jag skulle dö när larmet ringde imorse.. snooozade i en halvtimme. Sprang upp, fick kasta på mig kläder och smink.. Skolan gick fort, hantverk där vi fortfarande har hårtema. Efter det var dte lunch, sen UF företag där vi gick intill stan och satte in pengar på vårat konto. Friskis på det också! Tränade alldeles för hårt känner jag nu.. kan knappt röra armarna.

Blir att titta på Paradise Hotel och njuta nu när Rami ställer till det. Helt jävla klockren grabb. Sen kommer min prins hit efter elva, känns som att det enda han gör är jobba nu förtiden.. vill ju ha dig här.


 

Rysssssssssssssssssssssssssssssssssssnigar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0