Dec. 11, 2009

Era frågor.. mina svar :)

Skojj =)
hmm.... vad ska du göra på nyårsafton!?
har du köpt någon klänning än för denna kväll?! (;
Nyårsafton skulle jag vilja spendera med min kärlek, äta något gott och kyssa honom på tolvslaget. Hehe ingen klänning än så länge :)

Hej, hur lyckad du ha så fin hy? har du aldrig finnar? vilka produkter använder du?
Hej, för det första så tycker jag inte själv att jag har speciellt fin hud. Ochja någon skavank ploppar upp ibland, heh. Jag är rent ut sagt dålig när det gäller rengöring. Oftast blir det bara en fuktkräm. Mitt bästa tips är att aldrig somna med smink, riktigt ofräscht.

Hur lång är du?
Vad använder du för hårprodukter?
Hur sminkar du dig till vardags, fest?
Jag är 1.64, använder mig av bedhed schampoo och balsam. Sminkar mig ganska lika till vardags och fest. Till vardags blir det mineralfoundation, conceler, mascara, ögonbrynsskugga. Väldigt enkelt. Till fest blir det ögonskuggor i oftast bruna toner, eyedust och lösögonfransar någongång.. Har oftast neutrala läppar, men det händer att de blir röda också.


varför använder du löshår när ditt egna hår är så himla fint? & kom med mera dagens outfit, det är lika roligt varje gång, du klär dig skitsnyggt!
Jag använder löshår för att jag inte tycker att mitt eget är så tjock, plus att jag får mer svall. Ja, ska absolut över väga det.. tack så mycket! :)


fint sminkad du va där baby. Vad önskar du dig i julklapp? :)
Thank you babysimone. Önskar mig inget speciellt, men kläder, skor och smink sitter aldrig fel!


vem/vad inspirerar dig?
Jag blir väldigt inspirerad av tidningar, läser alla möjliga modeblasker. Annat är många människor runt omkring mig, dom har många fina sidor.


vad väger du
Heh rakt på sak. De senaste åren har jag legat på en ganska jämn vikt.. 48-50 kg.


är det du som är matildabulle?
 Jaaaaaaa såklart.


tycker du om korv?
Emmis du vet att jag hatar korv :)

 
Har du/ paratar du fortfarande med Daniel ? De första fyra månaderna pratade vi flera gånger i veckan. Men vi båda tyckte det var för jobbigt. Så idag har vi kontakt, men inte lika mycket.
 
Hur kom du över din ex pojkvän Daniel?
Hr träffades du & Sebastian?
Vart bor du någonstans?
Jag är ingen sån som tycker om att visa mig svag. Jag grät i månader men på utsidan var jag glad. Jag la mycket fokus på mina nära, insåg att livet livet precis har börjat och att det inte var över som det kändes. Tror inte att man blir tsms när man är 14-15 år och att det varar förevigt. Det är bara att vara stark, inse att det finns mycket annat att leva för.

Sebastian och jag känner varandra sedan några år tillbaka. En gammal fling kan man säga.. Och i somras stalkade han mig en kväll på birger jarl, försökte få mig att förstå att vi skulle dejta igen. Till en början var jag himla dryg, några dagar senare var det i princip vi. Hihihi..

Jag bor i Uppsala, Årsta.

Din blogg har blivit anklagad av vissa för att vara främlingsfientlig och sexistisk, vad säger du om det? Alltid kul med positiv feedback eller?
I love you baby.
 

Vad ska du göra efter gymnasiet? =)
Vet inte alls säkert vad jag vill. Men funderar på att resa, kanske som au pair. Inte alls sugen på att plugga direkt iallafall..
 

festar du ofta? Nej, tycker jag verkligen inte. Inget som jag någonsin prioriterat. Festa känns mer angeläget för att ragga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0