19 år + bästa presenterna!

För första gången har jag inte känt mig glad över att bli äldre.. känns jobbigt liksom. Ett steg närmare att bli vuxen. Det roliga är att det blev världens bästa födelsedag..

Blev väckt med sång och presenter.. EN ROSA MINILAPTOP! Jag menar sååå jaaaag :) sen en sjukt fin pälsjacka också. Men det bästa kommer nu...

Av min fina pojkvän fick jag ett kuvert, med ett långt brev i.. och ja PÅ FREDAG ÅKER JAG OCH SEBASTIAN TILL EGYPTEN!!!! Det är helt makalöst. Sebastian Dahlén, generösaste och den mest underara människa jag känner. MIN POJKVÄN!


Här är en bild på paradiset, fattar inte att det är sant.

The Grand Hotel

4 stjärnigt hotell,  all inclusive, 9 pooler, 4 restauranger.. Någon avis?

Kommer lägga upp mer bilder senare, alla som Sebastian har visat är helt fantastiska. Vilken kille. Dagen still ära kommer spenderas med mina favorit flickor som kommer hit kl tre. Jag ska laga mat och sen blir det prinsesstårta. Senare mot sex tiden kommer annan släkt plus pojkvän på middag. Det är allt mysigt att fylla år ändå..



Kommentarer
Postat av: Anonym

nää inte alls avis.. inte alls =)



hgfioghuftpiut649t5ugfpdfijgh

2010-01-11 @ 14:32:59
URL: http://luckycharms.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS på födelsedagen!

2010-01-11 @ 19:00:32
Postat av: sofia

du kan ju ha världen bästa pojkvän !

tänk om man ändå han en sådan :)

ha så kul där nere ! :D

2010-01-15 @ 00:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0