Jan. 2, 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började ny skola, jobbade på lindex.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha näej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Kan man väl säga.
5. Vilka länder besökte du? Underbara Thailand.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nope.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14/3 glömmer jag aldrig.
8. Vad var din största framgång 2009? Sommar jobbet på lindex helt klart.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadad har jag varit.
11. Bästa köpet? Oj. Hm.. Mockajackan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder som vanligt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Gud ja.. Sebastian!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Långa nätter, nu kan du få mig så lätt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sovit på nätterna.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar.
18. Hur tillbringar du julen? Med fina släkten.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? Måste säga ensam mamma söker, the hills, the city, paradise hotel.
21. Bästa boken du läste i år? Två första twilight böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten? MELISSA HORN.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Guldhjärta.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer ej ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vaknade upp brevid min dåvarande pojkvän och blev firad av familj och släkt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Smeeeexi.
29. Vad fick dig att må bra? Familj, vänner, sebb.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid David Beckham.
31. Vem saknade du? -
32. De bästa nya människorna du träffade? Sebastian.

Kommentarer
Postat av: Opassande (!)

På allvar nu..



"26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vaknade upp brevid min dåvarande pojkvän och blev firad av familj och släkt"



Tror du seriöst att din pojkvän uppskattar att du skriver det eller ens vill veta om det?

Du skulle ju bara kunna skriva "blev firad av min släkt och mina vänner" och hoppa över biten om att du vaknade bredvid ditt EX även om det nu är så? Det är en såkallad oväsentlighet.

2010-01-02 @ 20:31:41
Postat av: Tilda

2010-01-03 @ 14:01:28
URL: http://tikkababe.blogg.se/
Postat av: Tilda

Vad som är opassande bestämmer jag själv..



Det är min blogg och jag skriver vad fan jag vill.

Du har ingen aning om vad min pojkvän tycker :)

2010-01-03 @ 14:02:44
URL: http://tikkababe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha jo jo, säkert.....

2010-01-03 @ 15:20:39
Postat av: hahah

din jävla tomte!!

fattar du väl själv att han inte tycker om det. Skulle du bli glad? Släpp daniel du kommer aldrig få tillbaka han. idiot /nära vän till din NUVARANDE pojkvän



ps. änvänd hjärnan blondie ds.

2010-01-05 @ 13:48:03
Postat av: Tilda

Nära vän med Sebastian? Tokigt att du inte pratat med honom då. Och vad är du för vän.. om du kallar mig idiot? Idiot på dig själv.

2010-01-05 @ 18:15:08
URL: http://tikkababe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah... jag tror hennes nuvarande pojkvän förstår att hon har vaknat upp bredvid den förra ett antal gånger så jag tror inte detta kom som en vidare chock för honom... lägg ner töntar..

2010-01-05 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0