För jag har tagit studenten!

Kan inte tro det själv! Vilken underbar dag, går inte att beskriva.. Måste verkligen tacka alla, först alla stylisterna för tre fina år och för en klockren dag och sen min UNDERBARA familj och UNDERBARA POJKVÄN som bjuder mig på en weekend till London på onsdag. Älskling, du är allt! Mamma, pappa, lillasyster, lillebror.. mitt hjärta. Tack vare er var min dag den bästa. Mormor och morfar, världens bästa. Morbror, Suzanne, Elias och Miranda.. och alla andra fina människor som var här hos mig. Tusen tack, jag älskar er alla!

Vet inte vad jag ska säga men har fått så mycket fint i presenter att jag nästan skäms! Alla har bokstavligt talat skämt bort mig och jag har aldrig haft så mycket pengar i hela mitt liv. HERRE..

Bästa dagen i mitt liv, trots alla tårar när jag sprang ut! Längesen jag grät så mycket... av glädje!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hah du e så GULLIE

2010-06-07 @ 22:51:28
Postat av: s

viiii har tagiiit stuuuudeeeenten! love you<3

2010-06-08 @ 10:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0