Sept. 22, 2010

Jag skriver att jag håller på Alliansen och så får jag skit för det lite här och var. Jag ska vara helt ärlig. I lördags så la jag min röst på Kristdemokraterna. Varför? Jo, för att de viktigaste frågorna för mig är familjen, äldreomsorgen, skolan och sjukvården. Och i just dessa fråger är det KD som jag håller med. Det är himla fin fint det!! Enligt mig är Fredrik Reinfeldt en riktigt klippa. Jag känner mig trygg. Så kom inte och kommentera som om jag inte visste vad jag själv skrivit. Jag vet precis vad som betyder och spelar roll för mig. Så passar det inte, kan ni sluta läsa. Jag vill också ta upp hatet mot SD. Jag tycker att det hela har blåst ur proportion. Jag tycker att folk överreagerar alldeles för mycket. Det är synd att man inte får tycka som man vill i demokrati. Några procent människor vill se en förändring och dessa människor gör något åt det, ta inte det ifrån dem. Oavsett vad du själv tycker. Vi alla har olika åsikter, så kommer det antagligen förbli. Så låt det vara, ni ger dem uppmärksamhet- Det är precis vad dom vill ha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra skrivet! Jag läste ditt inlägg som Blondinbella skrivit och tyckte de var så himla bra så jag kopierade de och la ut de på min blogg också och därmed kopierade jag länken och la ut den på facebook och herre jävlar vad folk blev upprörda! Nej här får man inte tycka, tänka och ha sina egna åsikter. Tråkigt men sant. Bra att du står för vad du tycker iallafall! :)

2010-09-22 @ 12:15:01
URL: http://dallerpuddingens.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra jäkla skrivet!

2010-09-22 @ 13:08:35
Postat av: Anonym

sjukt bra skrivet! håller med dig på varenda punkt!

2010-09-22 @ 17:05:58
Postat av: .

Bra skrivet!!!!

2010-09-22 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0